a inseparabilidade é uma gosma e uma coisa bem parva! um grande bem haja a todas nós! *as bem parvas*

segunda-feira, outubro 16, 2006

Free Hugs

"Sometimes, a hug is all what we need. Free hugs is a real life controversial story of Juan Mann, A man whos sole mission was to reach out and hug a stranger to brighten up their lives.

In this age of social disconnectivity and lack of human contact, the effects of the Free Hugs campaign became phenomenal.

As this symbol of human hope spread accross the city, police and officials ordered the Free Hugs campaign BANNED. What we then witness is the true spirit of humanity come together in what can only be described as awe inspiring.

In the Spirit of the free hugs campaign, PASS THIS TO A FRIEND and HUG A STRANGER! After all, If you can reach just one person..."
^bexa^

4 Comments:

Blogger Felipe Costa said...

Abraços para vocês todas =)

10/17/2006 12:54 da manhã

 
Blogger inseparabilidade said...

ohhh! o conceito é tão giro! que tal fazerem isso nas praxes? levar caloirinhos para a baixa com cartazes assim? era fofinho...

bjinho*néme*

p.s. estou a ficar mt lamechas... alguém tire a gui de dentro de mim (salvo seja)!

10/17/2006 1:25 da tarde

 
Blogger inseparabilidade said...

Pff...És tu e eu! Olha a lagrimita...Não estivesse eu a ler isto na faculdade e já estava aqui num pranto...:-) Bexa, onde arranjas essas coisas giras' Tens cunha ni youtube, não tens?:-P
Felipe: "Áquêle abrááááçuuu" (tentativa por grafemas de fazer uma espécie de transcrição fonética do português do Brasil) De quem era esta música, lembras-te?
Abraços e abracinhos e abrações. Venham de lá esses ossos!! :)

xxRita

10/18/2006 1:36 da tarde

 
Blogger Flaw said...

a música é dos "sick puppies" (acho eu). Também adorei!!!!
Foi o UPS (maotremida.blogspot.com)

10/19/2006 8:55 da tarde

 

Enviar um comentário

<< Home